مصاحبه آزمون قضاوت

توضیحات مناسب برای مصاحبه شوندگان آزمون تصدی منصب قضا

مصاحبه آزمون قضاوت

توضیحات مناسب برای مصاحبه شوندگان آزمون تصدی منصب قضا

مرحله گزینش

چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۰۶ ق.ظ

پس از قبولی در مراحل قبلی به شما اطلاع داده می شود در وقت معین فرم های خاصی را از سایت (qazahrm.ir) تکمیل نموده و به همراه سایر مدارک تحویل دهید. در تکمیل فرم ها صادق باشید چون تحقیق و استعلام به عمل می آید.

ضمن اینکه 2 برگ به نام " تعدیل و توثیق" هم به شما تحویل می شود که می بایست توسط 2 قاضی دادگستری یا امام جمعه یا نماینده مجلس یا استاد دانشگاهی رشته حقوق تایید شوند (وکلا نمی توانند این برگ را تایید نمایند).


پس از تحویل مدارک :

اقدام به تحقیقات محلی در محل سکونت و محل کار شده و از دوستانی که در فرم ها معرفی کرده اید تحقیق به عمل می آید. ضمن اینکه به افرادی که شما را در برگ تعدیل و توثیق تایید نموده اند مراجعه می شود.

پس از آن اقدام به اخذ استعلام از مراجعی می گردد ( سازمان ثبت احوال کشور- مراکز تحصیلات عالی داوطلب- اداره سجل کیفری و عفو و بخشودگی- اداره تشخیص هویت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران- حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه- اداره کل تعیین صلاحیت و اسناد وزارت اطلاعات- سازمان پزشکی قانونی- سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی).


پس از تمام این اقدامات به شما اطلاع داده می شود که در جلسه مصاحبه عقیدتی شرکت نمایید.


پروسه گزینش بسیار زمان بر بوده و حدود 6 الی 12 ماه به طول می انجامد.


نظرات (۲)

  • مرتضی شیخی
  • این مراجعی که برای استعلام گفتید، آیا استعلام سوابق دادگاهی و سیستمی فقط از شخص داوطلب استعلام سوابق دادگاهی صورت میگیرد یا از پدر و خانواده اش استعلام میگیرن؟؟؟

    لایک
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی